Ett evigt krig

Angående inlägget tidigare..

Jag är så less att hur mycket man än försöker att göra saker, få rätt sida på sitt liv med jobb och allt som hör till så står det någon jävel och hånflinar och bara motarbetar en. Jag är less lärare som inte vill hjälpa en när man behöver hjälp, jag är less på människor som tjatar att man måste söka jobb (som att man inte gör det), jag är less varje gång man kommer med en ide om vad man vill göra, så är det någon i denna värld som ska lyckas sparka undan fötterna på en och jag hatar att nu måste jag bråka med kommunen för att få fortsätta utbilda mig.

Ibland tappar jag fan orken att försöka här i världen, när man hela tiden blir motarbetad och när folk hela tiden nekar en saker, tjorvar till det så det kommer sluta att man inte blir någonting när man blir stor.

idag är en sån dag,
igår var en sån dag
&
imorgon blir förmodligen en sån dag


Kommentarer
Linn

Vad gillar du för sorts tävlingar? :)

in på min blogg och ge lite tips om tävlingar som jag kan starta!

tack på förhand! :-)

2011-02-07 @ 21:10:30
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Johanna ♥ Mamma till Ella

Vad tråkigt det låter.. men du kämpar dig igenom det. Har du mycket praktik under veckorna? - och var? Har hela tiden tänkt komma förbi dig men sjukdomarna har avlöst varandra känns det som!

2011-02-08 @ 10:45:27
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0