Tips - Julfilmer

Nu när det börjar närma sig juletider så brukar jag alltid ladda upp med en massa julfilmer och mysa ner mig i soffan. Men ibland är det så svårt att komma på några filmer att se, så jag tänkte dela med mig av julfilmer och gamla julkalendrar så att ni kanske får något tips :)
En film (eller alla) som jag faktiskt får julkänslor av är Harry Potter.

··········
Tomten är far till alla barnnen, Nu är det jul igen (1, 2 & 3), En julsaga, Ensam hemma, Grinchen, Julen är stulen, Love Actually, Ett päron till farsa firar jul, En lysande jul, Klappjakten, Fred Claus, Elf, Surviving Christmas, En galen jul, Christmas with the Kranks, Ernest Saves Chiristmas, Polarexpressen, Home for christmas, Jingle all the way, One magic Chirstmas, Bad santa, All i want for chirstmas




Julkalendrar

Mysteriet på Greveholm .Jul i Kapernaum . Julens hjältar . Tomtemaskinen . Pelle Svanslös . Ture Sventon privatdetektiv . Trolltider . Sunes Jul . Dieselråttor och sjömansmöss . När karusellerna sover . Teskedsgumman . En Decemberdröm . En riktig jul . Skägget i brevlådan . Superhjältejul . Lassemajas detektivbyrå .
Självklart finns det en massa mer kalendrar :)

Jag har många av dom här filmerna, men inte alla. Så endel kanske är jättedåliga och har ni också några tips så får ni gärna dela med er av dom så uppdaterar jag listan :)


Kommentarer
Linn

Godmorgon!

Allt bra med dig idag ? :-)

2011-12-06 @ 09:39:18
URL: http://nattstad.se/linnhahne


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0