Source Code

Nu är jag hemma från jobbet, har just varit ut med den stora lurviga (det vill säga Baltazar). Jag hade en plan på att bädda ner mig i sängen, slå på en film och förhoppningsvis somna.

Min förkylning ger inte med sig, utan kämpar tappert kvar, men som tur är jobbar jag bara imorgon för att sedan ha tre dagars ledigt, första gången i sommar! och enda..

Igår såg vi filmen Source Code
En helt okej film,
en film som man ser en gång men inte två.



handlar om en amerikansk soldat Colter Stevens som blir rekryterad till ett projekt som låter honom leva de sista åtta minuterna av en annan människas liv om och om igen. Hans första uppdrag blir att ta reda på vem som placerat ut en bomb på ett pendeltåg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0