Snart är det dags..

En av dom värsta sakerna som finns är vintern,
(detta är nu min åsikt)
Jag hatar kyla, mörker, snö och allt som har med det här årstiden att göra..

Det får gärna vara vinter i november och december,
men inte mer än halva året !
Jag vill ha en vit jul, men det räcker..

Hur som helst, så är det inte alls länge kvar nu.
Det är kallt på kvällarna, endel nätter har det bara varit några ynkliga grader.
Så snart mina vänner,
snart är vintern här och den kommer för att stanna..
länge, länge..


Vad tycker ni om vintern?


Kommentarer
Jennie

Jag nästintill hatar vintern! Man blir så nere när det är så kallt och mörkt :( Jag vill ha sommar året om! I princip..

2011-08-22 @ 09:35:15
URL: http://jenniemariajohansson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0