Självbiografier

Idag har det varit fullt upp, det brukar vara så när jag är ledig..
Vi har varit till luleå, fixat oss pass och gått på stan en sväng.

Tanken slog mig och nästa gång Andreas kommer hem är det tänkt att vi ska åka utomlands,
det närmar sig med stormsteg med andra ord..

Jag köpte mig två böcker idag, Paris Hiltons bok fick bara följa med som en bonus i och med att den bara kostade 19kr, betvivlar att den är bra då jag anser att hon är hjärndöd, men jag får väl ge den en chans..
Bingo Rimers bok har jag hört mycket bra om, har ikväll läst halva och måste säga att den är lästvärd, den går inte på djupet men är bra ändå..
Jag gillar självbiografier.


Ni får ursäkta att bilden är helt världelös,
jag orkar inte leta fram någon av mina vanliga kameror.


Kommentarer
mallan ballan gravid:)

åhh jag blir så sugen att åka nu när de blir höst=)

2011-08-02 @ 12:00:54
Evelina

Jag älskar också själv biografier, precis pöjt gucci krigen och nu läser jag ego woman :)

Hoppas du får en fin dag

2011-08-03 @ 10:51:48
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0