Roliga saker idag, idag, idag..

Idag har det hänt många roliga saker!

Först ut är att vi bokade våran resa idag, så på söndag halv tio lyfter vi från Luleå mot varmare breddgrader, rättare sagt Alanya! I två veckor kommer vi att befinna oss där, däremot så insåg min lite flygrädda sambo att vi åker hem när det är tio år sedan world trade center rasade, alltså den 11;e september. Det är inte så bra med tanke på hans flygrädsla.

Sen har vi tittat på hus, samma hus två gånger idag. Vilker betyder att vi gillade det, bara hoppas att ingen annan gillar det så vi får vara ifred och slipper slåss om en budgivning. Men jag är så van att inte få husen vi vill ha eller att dom är för dyra, så jag tror inte vi kommer få det här huset heller, men hoppas kan man alltid :)

Sen har jag även fått mina efterlängtade saker så att jag äntligen kan göra gele-naglar!

Helt awesome dag och imorgon trillar lönen in


Kommentarer
Mallan Ballan gravid:)

Då vill jag boka en tid hos dig och göra naglar sen när jag inte ska jobba så mkt =)

2011-08-26 @ 14:06:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0