Första dagen

Hej allihopa! Vi är framme i Alanya sedan några timmar tillbaka, vi har hunnit springa runt lite och virrat, blivit intjatade i hundra butiker av galna turkar, köpt frukt, svettats ihjäl och ätit en god middag. Tyvärr så kan jag inte visa er bilder fastän Jag önskar att jag kunde, men blogg.se verkar ju aldrig släppa sin app.. Hur som helst, nu sitter vi på hotellet på deras trådlösa nätverk som är så bra att det bara funkar utanför hotellet.. För övrigt, våra sängar känns som betongblock och imorgon ska vi bada och sola hade vi tänkt. Flygresan gick bra fastän det var en riktigt obehahlig landning och varken jag eller Andreas svimmade på planet, ps. Vi ligger en timma före er där hemma i Sverige och ni som är vän med mig på fb, kan se mobilbilder härifrån, men inte från kamerorna då vi inte har med oss någon dator..


Kommentarer
Carro - Mammaliv & Foto

Har dom inte släppt något appliknande men som man måste betala för? Som funkar för android och iphone. Har för mig det iaf :) Hoppas ni har en trevlig semester.

2011-08-29 @ 15:05:34
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0