Svar på tal !


Djurliv

Vad är din hund för ras och hur gammal är han?

Baltazar är en blandras, han är ca25% border collie och 75% Bearded Collie och han blir tre år i januari :)

Har ni skaffat en till hund?
Nej inte det, Knut som brukar vara hära då och då är mina yngsta systrars hund, eller rättare sagt mammas hund, han är bara här ibland och leker med Baltazar..

Har du några andra djur än din hund?
Jag har fiskar, annars har jag inga andra djur för tillfället, men direkt jag flyttar till hus kommer jag skaffa fler djur, djur är det bästa som finns! (förutom andreas). Jag är uppvuxen med exotiska djur och kommer alltid ha djur.

Kärlek

Hur länge har du och din kille varit ihop?

Ett och ett halvt år ungefär.

Bor ni tillsammans, du och din kille alltså?

Jo det gör vi, vi har just flyttat till en annan lägenhet.

Övrigt

Alltså jag undrar hur många syskon har du egentligen och tack för en bra blogg, jag älskar när du lägger upp en massa häftiga saker!

Ja tack tack för det första och sen så har jag fem syskon, tre systrar och två bröder. Sen har jag tre bonussykon som pappas tjej hade innan dom träffades..

Jag läser ofta att du är på skolan eller ska på skolan, men jag undrar vad du går för skola?
Jag läser här på komvux, jag håller på att utbilda mig till undersköterska.

Vart är mattan köpt?
Mattan vi har i vardagsrummet som ser ut som en ryamatta, fast det är en fejk har vi köpt på Rusta, den kostar ungefär 1000kr.


Mer besökare ?
Go here!


Kommentarer
Mimmi

sv: jag fick de av min pappas sambo, men jag tror de kommer från Gertab :)

2010-09-28 @ 17:41:32
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0