Jag behöver vinterdäck, såklart

Inatt drömde jag att det snöade, vilket fick mig att inse att jag måste ha vinterdäck till min bil.. Det är då bara utgifter på utgifter hela jäkla tiden och fasiken vad less jag blir. Och varför är det inte löning för mig imorgon som det är för typ alla andra ? jag blir så less..




Ska ringa mamma och fråga om Baltazar får vara där i helgen eller om dom ska bort, för kan hon ha honom så åker jag iväg över helgen :) Har bara inte bestämt mig om jag ska köra bil eller åka tåg, tågen gick inte riktigt den tiden jag ville dom skulle gå och det skulle vara skönt med bil när man kommer fram. Bara lite tråkigt att köra bil själv men det ska nog gå bra ändå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0