hur jävla snygg är inte dessa kvinna ?

En tjej jag såg upp till när jag var liten, då hon var med i föräldrafällan, var Lindsay Lohan. Jag minns jag hur jag såg den filmen om och om igen och tyckte hon var så söt, när hon blev lite äldre var hon vacker och nu åker hon dit för narkotikainnehav och rattfylla, älskade Lindsat Lohan, vad hände? Du som var så snygg, du förfaller ju.
Hon är snygg på ett snyggt sätt, hon är inte sådära uppfixat snygg, utan det känns ganska naturligt, jag skulle inte tacka nej till hennes utseende iallafall !

ni kan inte säga att hon är annat än snygg !


En annan tjej som också är snygg, naturligt snygg är Hilary Duff! hon passar mycke bättre i mörkt hår, hon ser äldre ut och mer mogen, för att inte tala om snygg !


Hade jag varit kille hade jag haft våta drömmar om dom här två!


Kommentarer
Sara

Jag vill se hur snygg du blev när du klippte dig! :) <3

2010-09-02 @ 07:05:52
URL: http://sarainorge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0