Home

Nu är jag hemma, efter många timmar så är jag hemma!
I Umeå var jag in på lite affärer innan jag börja åka hemmåt, hittade två julklappar och lite nödvändigt till hemmet, sen stannade jag även i piteå och månadshandlade. Så nu har jag handlat mat för hela långa månaden, det är bara mjölk och liknande som måste köpas eftersom..
När jag anlände till Älvsbyn så hämtade jag Baltazar hos mamma och Knut fick också följa med hem, så nu ligger dom och bråkar om några nya leksaker som Baltazar har fått nu när jag varit borta.

Titta vad jag hittade idag, schampoo och balsam, dom var riktigt söta :)
Batterier är där bara för att ni ska förstå hur stora dom faktiskt är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0