Godnatt världen

Vet ni vad ?! nu orkar jag inte skriva mera, nu orkar jag inte tänka mera för ikväll.
Jag ska krypa ner i soffan, Baltazar sover sedan flera timmar tillbaka. Imorgon blir det barnvakt på dagen och tjejkväll på kvällen. Ska brottas med mitt snor nu och se om jag också ryms i soffan.

Jag måste bara få fråga, vad är kungarna av tylösand för hjärndött program ?
Jag såg det för första gången ikväll, jag förstår inte.. Går det ut på nånting förutom att supa, ha sex med alla och vara dum i tv, jag menar BB och paradise hotell är ju inte heller sådära jätte iq-krävande men där kan man ju ändå vinna nånting, kan man det i kungarna av tylösand?
Jag hoppas då för guds skull att dom spelar att dom är så där korkade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0