Barnen i afrika har ju iallafall varandra

Ja då var jag hemma, utan hundar. Båda två stannade hos mamma så nu hade jag tänkt passa på att städa här hemma och hänga upp mina kläder i garderoben för det hände ju en olycka för ett tag sedan då hylljäveln rasade och alla kläder hamnade på golvet och en massa saker gick sönder.. I och för sig hade jag inte förväntat mig något annat med min tur.

På tal om tur och otur så kom mitt papper från Csn idag, men såklart var jag tvungen att fylla i ytterligare papper och skicka in innan mina små lusören börjar komma in på kontot. Hann precis på skolan och fick då veta att det var något fel med papprena så då var det bara ringa Csn IGEN! och vänta i femhundra år i telefonkö..



Usch vad less jag är vuxenlivet, jag vill bara spy åt allt pappersjobb, pengaproblem, räkningar och hur svårt dom alltid har skrivit allting. Det går aldrig att förstå papprena man får för allting står på "vuxenspråk", det vore fan enklare om det stod på arabiska.

nu ska jag tycka synd om mig själv, hoppas att vi vinner några miljoner på Lotto ikväll och städa.
Idag känns det som att jag är världens mest ensamma människa, min sambo jobbar borta och kommer inte hem förrens om en och en halv vecka, min bästa vän har flyttat och japp, det är jävligt synd om mig!


Kommentarer
Johanna ♥

Jaha okej.. jo, på ett sätt är det ju enklare med två : )

2010-09-22 @ 21:43:49
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0