Bad Company 2

Ja inte blev det att städa ikväll, jag råkade somna och vaknade över att jag drömde en mardröm, tror det var efterlyst fel för jag hade den kanalen igång insåg jag senare.

Nu ska jag gå och duscha, sen bädda ner mig i soffan och kanske spela lite BC2, om jag får igång internet på playstation3 vill säga, jag kan inte alls med det där jäkla playstationet.. Man måste alltid vara så himla teknisk nu för tiden för att klara av saker, snart vet jag väl inte ens hur man får igång en tv..

Fast det hade varit roligt om någon jag kände också ville spela Bad company2 med mig, men tyvärr så gör jag inte det så jag får spela själv..


Tänka sig att Andreas har hittat en tjej som älskar tv-/dataspel, det är helt sjukt hur roligt det faktiskt är och nej jag är inte det minsta omogen eller töntig som många tycker att man är när man gillar sånna saker, jag har bara hittat en sak som jag tycker om att göra..
när Andreas är hemma brukar han sitta i vardagsrummet med sitt playstation3 och jag ligger i sängen och spelar Thesims på min tv. Måste se lite roligt ut.


Kommentarer
Linnea

Det är ju skitkul med tvspel! :)

2010-09-22 @ 23:30:06
URL: http://liiinneal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0