Pysseldags

Sådära, jag har varit och bokat en klipptid idag, men det är inte förrens i slutet av november men det kändes bra att vara ute i tid för det brukar bli ont om klipptider när det närmar sig jul.

sen for jag och Baltazar till stugan och skulle leta lite granris, vilket var lättare sagt än gjort när vi mest bara hittade en massa tallar, men tillslut så.. Så ikväll ska jag försöka mig på en grej, men vi får väl se hur det slutar...

Efter stugan for vi upp till mamma en sväng, där det blev ett jäkla hundliv när både Affe, Baltazar och Knut började härja omkring, men men..

Nu är jag iallafall hemma, ska gå och sätta mig vid köksbordet och pyssla hade jag tänkt.

Här får ni en gammal bild på Baltazar och knut, från förra veckan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0