NHL 11

Ja då var klockan efter två på natten och Johan&Sara for precis, vi har haft spelkväll och ni kan ju gissa om vi tjejer spöade killarna i NHL 11 :)
Idag köpte jag tio nya beckfilmer till min samling, så nu är det bara några få som saknas så har jag hela samligen, sånt är häftigt, att ha en hel samling med filmer.. Och när den samligen är klar så blir det att samla ihop hela Clint Eastwood! Det måste ju se snyggt ut i dvd-hyllorna.

Nu ska jag leta fram en film, sen ska jag krypa ner i sängen med min älskade sambo ♥

Jag måste bara visa det här skrivbordet, det vill jag ha. Så sjukt häftigt i och för sig så har jag tusen miljoner saker jag vill ha som jag tycker är häftiga, men lite kul är det att drömma och se en massa annorlunda saker.


Ni hittar det HÄR!


Kommentarer
angelina

fin blogg, allt bra med dig? ;D

2010-10-03 @ 09:50:46
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0