Men va kul !

Idag blev jag ledsen i ögat, det är inte pengar på mitt konto förrens på måndag och idag kom jag på att jag var tunvnge att köpa en vit skjorta/blus till på lördag när jag ska jobba..
Efter många om och men hittade jag äntligen en, som kostade 349:- och jag hade 370:- på kontot, så nu är jag en fattig student men har iallafall en blus så jag får jobba på lördag.

ibland suger det verkligen att inte ha ett fast jobb och bara leva på den där jävla studiehjälpen som inte alls är mycke och nej jag tänker inte ta något korkat studielån! jag klarar min räkningar och mat precis med studiehjälpen och kul att ta ett studielån för att plugga i älvsbyn till uska, skiten ska ju betalas tillbaka sen också..


Kommentarer
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jo jag provade trycka där, men de hände inget. Jaja, ska utforska mer sen :) De är en hel vetenskap allt ;)

2010-10-21 @ 17:51:21
URL: http://loon.blogg.se/
Isabell L

Just nu jobbar jag inget men ibland ringer dom från luleå som personlig assistent.

2010-10-21 @ 19:27:26
URL: http://bellybus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0