Jag tänkte fråga gud...

När jag tittar ut genom fönstret känns det faktiskt som vår, solen skiner och det droppar från taket. Så jag tänkte jag skulle försöka göra en deal med gud, att om vi hoppar över vintern och ger mig vår direkt, jag kan tillochmed sträcka mig så långt att jag hoppar över julafton. Men han brukar vara ganska svår att övertala den filuren där uppe, så vi får se hur det går..

Baltazar sitter iallafall och tittar ut genom fönstret, ser ut som att han drömmer sig bort till flera meters snö och en stor saftig boll att leka med..

och visst har vi fin utsikt, kul att grannen har så JÄVLA städat på sin gård så man får skämmas!


Kommentarer
JOSEFIN GARD

asså det kom lite tårar från mina ögon när jag såg det är så hemskt och synd óm dem :(:)

2010-10-15 @ 15:44:35
URL: http://joooi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0