Jag skulle vilja, men jag orkar inte

Jag känner att jag skulle vilja plocka fram min systemkamera och ta lite kort, bara så tråkigt att det jämt är mörkt på kvällarna nu för tiden så man inte kan fota utomhus, eller klart man kan fota utomhus men man får inte i närheten av lika bra bilder.

bara därför får ni några gamla bilder som är tagna med min olympus e400 och nej dom är inte redigerade, inte det minsta.


Iallafall så är det hundfest hemma hos mig, Baltazar och knut ligger och brottas på golvet och det låter som att det är 20 hundar hära.. Men snart blir två hundar tre, åh vad spännande det ska bli på torsdag, det finns inte mycke som är sötare än hundvalpar!



Kommentarer
vickan

Jag jobbar som personlig assistent :)

2010-10-12 @ 21:42:46
URL: http://vickan89.blogg.se/
Liinda - mamma till anton

ska du köpa vovve? :)

2010-10-12 @ 22:11:27
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0