jag måste vara lite bra iallafall

Ja inte sover vi ännu, vi har främmande och sitter och pratar strunt. Alltså händer inget vettigt, jag vet inte om jag kommer kunna sova inatt, med tanke på att imorgon får jag veta om jobbet och jag känner mig ganska kluven, jag tror egentligen inte jag vill ha jobbet.. Men samtidigt vill jag ha det, mest bara för att bevisa att "kolla, då jävla dum kan jag inte vara som lyckas få jobb". Nog för att jag har lyckats få jobb en andra massa gånger när jag sökt jobb, men såklart blir man glad över att man får ett jobb, det ger några pluspoäng till självfötroendet för jag kan inte vara hur dum som helst med tanke på att jag ändå haft några jobb i mitt liv och jag har även tacka nej till några jobb i mitt liv som jag blivit erbjuden..

nåja, nog med detta filosoferande.

För övrigt, titta vilket sött väggord jag köpt!


Kommentarer
Sara

Jobbigt att inte veta om man vill ha jobbet eller inte.. Du gör säkert de bästa av det hela :) Vad är de för jobb du sökt? Pöz

2010-11-01 @ 00:38:06
URL: http://sarainorge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0