Förändring

Mitt hår bara ligger och ser rent ut sagt förjävligt ut, jag borde ta tag i det och komma på nånting häftigt att göra, jag har ju trots allt löshår, fem härfärger och allt möjligt hära hemma..
Men det är så mycke roligare att hjälpa andra, jag vet egentligen inte varför, kanske för att jag är så less mig egna hår och det är roligt när människor blir nöjda :)

Såhär såg jag ut i Maj, jag älskar färgen för den ser så naturlig ut.



Det kommer att komma en ny kategori lite senare som kommer heta löshår, typ..
Där kommer det komma bilder på löshår som jag satt in på folk,
& vill ni sätta i löshår är det bara höra av er, jag sätter dock bara i med microringar och keratinvax, alltså inga flätor än så länge..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0