För det är så tråkigt

Jag undrar vad jag skulle gjort idag, det finns mycke att göra, mycke som skulle behövas göra men jag vet inte. Idag kändes som en tråkig dag att plugga, städa eller göra nånting sådant..
Jag borde färga håret, för nu ser det rent ut sagt förjävligt ut, färgar jag det så vågar jag kanske visa mig bland folk utan mössa hela tiden. Men som sagt, vi får se.

jag borde städa lite här hemma, dammsuga och skura för det drar in ganska mycke att ha en långhårig hund. Men jag får se, den som lever får se helt enkelt.



Kommentarer
Emelie

Sv; Tack! :) Ja, jag tror det släpps 29 okt? Jag hade dock velat ha Destination Världen först! :D

2010-10-20 @ 14:02:13
URL: http://ljusastunder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0