Blombud

Jag funderar på att göra en ny blogg, på blogg.se kan man inte mobilblogga med iphone, vilket vore mycke roligare och vilket skulle innebära mera uppdatering. Men jag återkommer om jag byter bloggadress !

Iallafall, idag när vi kom hem från piteå hade jag blommor på bron, vilket jag visste att jag skulle ha för dom ringde från blomaffären och frågade om jag var hemma.. Tror ni jag funderade på vem som hade skickat blombud till mig, jag som aldrig får blommor och aldrig har fått ett blombud.
När jag kom hem såg jag en vacker bukett som var från Bibbi och Nicklas, för att dom kunde inte komma imorgon och ville ge oss en inflyttningspresent, hur gulligt var inte det ?!
Och den är så himla vacker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0