Bara för att..

Nu när kökssoffan är målad och vardagsrumsbordet ihopsatt borde jag plugga, men det orkar jag inte idag.. Istället tänkte jag städa lite här hemma, nog för att det inte är så stökigt förutom i sovrummet där kuddar, kläder och allt möjligt gorm ligger utspritt överallt.

Egentligen hade jag tänkt baka, men att baka innebär att jag måste handla ingredienser som i sin tur betyder att man måste ha pengar, då blir jag tvungen att sälja mig på gatan och ingen vill nog köpa mig heller och jag var inte så sugen på att sälja mig så jag skiter nog helt enkelt i att baka och väntar till den 25;e då det trillar in några små lusören på mitt konto.

Vårat förråd står och gråter, jag brukar höra det på nätterna, det är sant!
Det sörjer för att det är så fruktansvärt stökigt där inne och egentligen borde jag gå ut och städa det, men hur roligt låter det? Sen är det så mycke saker så jag blir bara arg när jag går inte dära.. Så nej! förrådet får stå ostädat tills när Andreas kommer hem, då får han hjälpa mig med dom sakerna, det är faktiskt hans saker också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0