Stay cool

Imorgon är det prov på schemat. Egentligen vet jag inte vad provet handlar om men de lär jag ju märka imorgon när jag ska göra det, haha!

Nu ligger jag och Baltazar och myser och ska se en film snart hade jag tänkt, Baltazar är nog inte så intresserad av filmen men ändå, den här ska jag se iallafall, säkert skitdålig men det går nog bra ändå.

Stay Cool



Mark, skolans största nörd återvänder flera år senare som världsberömd författare för att hålla ett högtidstal på skolavslutningen. Ett perfekt tillfälle för revansch! Och kanske kan han kamma hem den stora kärleken, cheeleader-tjejen Scarlet, samtidigt? Men för Mark att lämna den gamla nötta skolbänken visar sig vara betydligt lättare sagt än gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0