snart är det söndag !

Nu är jag hemma från jobbet en sväng, hinner vara hemma en halvtimma sedan bär det iväg igen. Har just ätit lite middag och varit ute med Baltazar..

Borde verkligen göra sakerna som ska in imorgon men nej jag orkar inte. Fattar knappt vad jag egentligen ska göra och vet inte alls hur jag sa få ihop en fallbeskrivning som ska låta normal och okej.


& som jag längtar till söndag då världens bästa kommer hem ♥
Ska bli så kul att ha honom hemma ett tag, han har nämligen tagit ledigt så vi ska hinna träffas och umgås för nu när jag fått jobb och pluggar på samma gång så kommer vi inte träffas lika mycke med tanke på att jag är borta i princip hela dagarna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0