Johannas Önskelista

Såklart önskar jag mig saker nu sådära lagomt till jul,
såklart önskar jag mig hundra tusen saker också :)


♥ Strykbräda

♥ Annorlunda whiteboard

Finns hos http://www.butikstylish.se

♥ Presentkort

♥ Hårfön

♥ Sodastreamer


♥Våningskakfat


♥ Rektangulära tallrikar (svarta)

♥ Objektiv till min Olympus E400 (macro, vidvinkel, fisheye m.m)

♥ Medicinlåda


♥ Köksknivar

♥ Stekpanna

♥ Snygga gryunderlägg

♥  Doftljus



♥ Snap fotoramar

Finns hos Bluebox.se

♥ Stora badlakan

♥ Bed head schampoo / Balsam

♥ Sängkläder till ett dubbeltäcke

♥ Plåtburk till hundmat, diskmedel, tvättmedel


♥ Överkast (svart, grått)

♥ sällskapsspel (med vilda gester, med andra ord m.m)


Jag önskar mig även lite andra saker, men fler saker jag önskar mig / Vill ha ligger i kategorin All i want fot christmas is this ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0