Jag tackar gudarna;

Idag tackar jag gudarna för;

- Att sängen finns (dock kan jag inte sova i den om inte en pro aqua rengjort den, arbetsskada, jag vet!)
- Att jag bara har ett enda besök imorgon, tänk imorgonkväll kommer jag få ligga hemma och bara njuta över att jag fortfarande lever.
- Att Andreas fick ledigt


♥ ♥ ♥

Idag ber jag gudarna att dra åt helvete för;

- Skitvädret som är utomhus, snörök, underkylt, regn och allt på samma gång och det är ingen lek att vara en resande säljare sådana här dagar.
- Det är alldeles för länge innan lönen trillar in och jag kan fylla på kylskåp och bensintank.
- Man måste jobba arslet av sig för att ens fundera över att överleva.
- Bittra människor som godkänner att man kommer hem och gör en visning och bara hänger läpp vad man än säger. har ni fått för lite stock eller vad är det frågan om?
♥ ♥ ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0