jag ska nu med gott samvete sova

Nu mina vänner är klockan nästan halv tre på natten, har gjort klart allting för morgondagens visningar och fixat klart papper.. Blir att sova några timmar sedan upp och jobba klockan nio, eller upp klockan åtta och börja jobba nio, slutar väl kring elva imorgonkväll.. Men det gör mig ingenting faktiskt, älskar mitt jobb så jag kan med gott samvete jobba.

Dock tror jag Andreas öron blöder, oj vad jag surrar ihjäl honom, mer än vanligt faktiskt.. pratar bara om mitt jobb hela tiden och ikväll när jag fick sälja en maskin var jag i extas och jag tror inte Andreas riktigt förstår hur sjukt bra det känns.. Stackarn som måste stå ut med mig:)



Är ni intresserad av en visning som är helt och hållet gratis och inget köptvång så är det bara kontakt mig på min mejl, mobil eller här på bloggen, så kommer jag hem till dig/er..

[email protected]


Kommentarer
Anonym

vad säljer du för saker?

2010-11-08 @ 05:33:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0