Jag kanske bara skulla lägga mig ner och gråta

hej älskade bloggläsare!

Jag önskar att jag kunde beskriva med ord hur slut jag är i kropp, själ och sinne.. Just nu skulle jag vilja lägga mig ner och dö lite, kanske gråta en skvätt för att jag är överbelastad för tillfället.. Det är jobbigt att tio timmar om dagen hålla humöret på topp, vad folk än säger och vad dom än påpekar ska du vara den glada och possitiva säljaren. Det är jobbigt att alltid vara på topp när man egentligen känner att "men snälla någon, kan du hålla käften nångång!". Det är ingen lek att vara säljare, det hade jag iof inte förväntat mig heller men det tar verkligen mycke på en att vad folk än säger och vad som än händer ska man bara le och vara glad. Sen när man kommer hem möts man av en hund som verkligen behöver kärlek och motion och efter tio timmar ute på jobb är man inte sådära jättesugen att gå ut och gå, men har inget val..

När man väl varit ute med hunden, hunnit ventilera bort lite ilska från endel mindre trevliga kunder, då ska dessa leads skrivas in så jobbet får dom och ikväll måste jag plugga, detta är inget jag kan skjuta på längre med tanke på att ett rätt så stort arbete ska vara inlämnat imorgon + prov.

Jag undrar bara hur jävla svårt vuxenlivet egentligen är?

Som tur så är jag klar med alla kurser i skolan till jul (om jag klarar dom vill säga), då blir det att bara jobba och jag får räkna bort nästan två heltider från skolan..
Jag undrar hur jag egentligen får ihop mina vardagar, helt sjukt när man tänker att det bara är 24timmar på ett dygn och jag pluggar mer än en och en halv heltid och jobbar en heltid. Lite duktigt är jag faktiskt, så det så!

jag önskar att jag hade ett val, det har jag i och för sig, jag kan vara arbetslös och inte ha råd att betala mina räkningar eller jobba samtidigt som jag går skola så jag har råd med mina räkningar, fuck vuxenlivet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0