Fredag

Hej världen!

Idag är det fredag och många där ute jublar för att det är helg, jag kommer inte jubla över en fredag på väldigt länge då jag jobbar hela den här helgen, så även nästa. Jag är sjukt trött, inte bara i huvudet så även i kroppen.

Iallafall hade jag tänkt försöka göra nånting åt vårat hem idag efter jobbet, kanske städa lite. Det känns som att det skulle behövas.

Idag har jag lagt schema för nästa vecka, blir väl kanske ingen drömvecka men så är det när man måste jobba för att tjäna pengar, varför är inte mina föräldrar miljonärer och varför är inte jag jättebortskämd så jag slipper jobba? Haha, de är många frågor och väldigt få svar.

Ikväll skulle jag också borda göra nånting åt mitt hår, men som sagt, den som lever får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0