första besöket på egen hand

Så var jag hemma efter dagens två visningar. första visningen hade jag handledare, andra gick jag helt själv och ja hur det gick orkar jag inte gå in på.. Mycke svårare än det ser ut, att minnas allting och sen få panik med jämna mellanrum, men jag lever och är hemma nu iallafall..

"öhm, nu ska vi se, jag minns inte riktigt men jag tror det är såhära" precis som en säljare ska låta eller nånting. Jag måste fan träna på det här ikväll/inatt, nästa visning imorgon är inte förrens ett så jag kan ju vara vaken ett tag inatt.

Imorgon är det tre besök, ett med handledare och två utan, vi får väl se hur detta går, förhoppningsvis bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0