För jag har varit snäll i år !

Åh vad jag skulle vlija tapetsera om här hemma, men...
Jag orkar verkligen inte plocka ner allting från väggarna och sedan ställa mig och tapetsera, hade varit så mycke enklare om någon hade gjort det åt mig.

åh vad jag längtar till den dagen vi flyttar i hus, det är så himla mycket saker vi vill göra och köpa som inte går att göra när man bor i lägenhet.



här är några saker som jag inte skulle tacka nej till att ha i våran lägenhet.

Skitcool design och smart

Häng din bok på färgglada Bookrest och du behöver inte leta efter den, du vet var du skall fortsätta läsa samtidigt som boken blir ett grafiskt blickfång i rummet!


Den vägghängda Contactboxen samlar ihop och döljer dina sladdar och laddare. Under dörrens elastiskt band fäster du mobilen eller mp3-spelaren på utsidan och sladdarna på insidan.
Enkelt, snyggt, kul och praktiskt!
Ni hittar dom HÄR !




klädhängare från Swedese

Ni hittar dom HÄR !




Klocka ♥


sjukt cool hylla


sängram

Ni hittar dom här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0