dödar dom mig ?

Tror ni mina grannar dödar mig och jag slår igång musik i vardagsrummet med vårat nya soround system? Det är ju faktiskt lördag?! dom borde med andra ord inte döda mig, speciellt inte om jag inte spelar sådära jättehögt, bara lite högt så jag blir peppad att städa här hemma..

Sen.. vet ni vad det värsta är med mitt nya jobb ?
Jag var ju i sundsvall i tre dagar och börjar prata som dom!!! Alla människor påpekar det hela tiden och jag märker det själv också, helt sjukt.. tänk om jag skulle flytta ner bara någon månad, då skulle jag prata exakt som dom, jag tar efter dialekter så himla fort.. Och jag som kommer vara ofta i sundsvall hädanefter, hur kommer inte jag låta? Andreas kommer spränga mig tillslut, haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0