Det sexigaste !

Jag är så fruktansvärt trött efter den här veckan som verkligen har varit fullspäckad, förra veckan var jag i sundsvall på kurs från tisdag-torsdag, natten mot fredag kom jag hem och började jobba och har jobbat från fredag fram till idag tisdag, ska jobba hela den här veckan också, så även helgen. Sen måste jag ha iallafall en dag ledigt känner jag.. Måste hinna plugga som ett svin också, har hur mycke som helst som verkligen måste göras..

och mitt hår. Egentligen vill jag inte ens prata om det för jag blir bara arg för att det hänger där så fult och jag har en massa löshår här hemma, men nej jag orkar inte göra nånting åt det.. när skolan är klar så jag bara kan fokusera på jobbet, då kanske jag orkar.
För det är så mycket jag vill, jag vill vara blond, rödhårig, brunhårig samtidigt som jag vill vara svarthårig, korthårig, långhårig, ha löshår och ja det finns mycke jag vill göra. Men jag kan inte bestämma mig för vad och när jag frågar Andreas vad han tycker så svarar han nånting i stil med "men älskling du är fin i allt, gör det som känns bäst". Men det hjälper inte mitt I-landproblem !

En sak är säker iallafall, det finns inget sexigare och snyggare än lång, lockigt hår, bara sådära lite lockigt. åh vad jag älskar det, hollywoodlockar ♥
Men.. (såklart finns det alltid ett men) det är jävligt snyggt ibland med kort hår också och fasiken också jag vet inte vad jag ska göra..

Tips någon ? :)







Kommentarer
Lina

Långt hår å Hollywood lockar ! För fan ! De snyggaste !

2010-11-09 @ 21:25:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0