Sommarvärme

Det blev ingen uppdatering igår, det var så mycke annat som hände, på kvällen åkte vi förbi Linda och David som har flyttat i hus, såg hur dom hade det :) Måste erkänna att jag själv saknar tiden att bo i hus, är så roligt på sommaren när man får hålla på utomhus med blommor, fontäner och allting. Men ännu är det en bit bort innan jag och Andreas ska köpa oss hur, först måste man ju ha råd och det har jag verkligen inte medans jag pluggar..

Sen idag var det skola, sen bar det av och tatuera sig, nu är den i princip klar och det känns så himla skönt! Sen var jag upp till mamma och hämtade min tvätt som jag tvättade där igår, det finns nämligen ingen tvättid i våran tvättstuga i veckan så jag lånade mammas tvättmaskin, vilket egetligen strider mot mina regler men jag hade inte så mycke till val..

Nu ligger jag på sängen, ska skriva mitt skolarbete och göra lite uppgifter innan vi lägger oss och ser film, Andreas valde film idag och han hyrde ;


Efter omslaget att dömma ser den helt värdelös ut, men som dom säger, man ska inte dömma hunden efter håret, så vi får väl se..


Igår såg vi en annan film, en svensk och bara det säger ganska mycke, jag hade egentligen inga förväntningar, men allvarligt talat, jag minns inte sist jag såg en så fruktansvärt dålig film, det hände ingenting i filmen och man förstår ingenting alls! Det ligger en kvinna död på golvet, en pojke håller på att dö och en kille som bara springer omkring, du får inte veta nånting, jävlat inget och jag blev faktiskt, helt allvarligt rikigt jäkla arg!
Så vad ni än gör, se inte Apan.


Kommentarer
En helt vanlig Isabell

Härligt! :) du får komma på något bra tema sen så man hinner fixa kläder innan.



Dom där filmerna såg faktiskt inte så bra ut. Var den med Matt Damon bra?

2010-05-19 @ 14:13:45
URL: http://bellybus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0