om jag orkar

Ja då var det kväll, har just kommit hem från mamma där jag fick mig ett nytt reservdäck och hämtade hem mitt lurviga barn.. Nu hade jag tänkt färga håret om jag orkar, men det återstår att se..

Idag blev det att jobba nio och en halv timma och jag har fått jobb hela nästa vecka också, eller inte hela, är ledig måndag..
Jag och Andreas hade tänkt fara nånstans till veckan, men det blir nog inte så i och med att jag ska jobba, det är alltid så, man får jobb när man planerat nånting.. Men på måndag på dagen hade vi tänkt fara till Umeå och shoppa, bara jag och han ♥

Sen i helgen blir det att fara på en kortsemester och fiska, grilla och umgås, kommer nog bli himla trevligt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0