K3

Då var man hemma, har varit på invigningen av K3, gamla Kac med andra ord..
Full? Svar nej
Kul? Svar njaa
Dyrt? Svar ja

Jag förstår att folk måste ta beltalt, men problemet med lilla skitälvsbyn är att folk är inte beredda att betala hundra kronor för att gå ut hära, och fixa skjuts till kanis, då åker dom lika gärna till närliggande kommun..
Älvsbybor är snåla, dom flesta och en helt vanlig varmkorv för 30:- betalar inte många för, 100;- för en femmas drink betalar inte heller många älvsbybor för..
Det är så i älvsbyn, kommer alltid vara och visst det är förjävla tråkigt, det var invigning ikväll och det var inte alls sådära jättemycke folk, vilket är jävligt tråkigt att när folk väl försöker ordna nånting så är det knappt någon som kommer..

Jag tänkte bara  meddela det possitiva/negativa med K3

Possitivt
- Jättemysig miljö att vara i på sommaren när man kan sitta ute och inne
- Dom har byggt om, vilket blev mycke bättre, större och trevligare. Förr var det så trångt direkt man kom in, vilket det inte är nu.
- Att dom gjort olika ålderskillnader på fredag och lördag, MEN, varför har dom 18 fredag och 22 lördag ? varför inte ha typ 30 lördag så dom som är äldre får fara ut och roa sig utan att vi småttingar är där och leker fjortisfulla?!

Negativt

- Visst att dom har nyöppnat, men det är första intrycket som bestämmer om man vill komma dit eller inte och jag kan inte påstå att deras drinkar smakar som dom ska, personalen kanske behöver lite mer erfarenhet, vad vet jag?!
- Musiken, för det första lyssnar dom från spotify, vilket resulterar i när du står på dansgolvet blir det pauser mellan låtarna, okej att dom inte alls är så långa, nån sekund, ibland bara en.. Men ändå!
- Dom har heller ingen garderob, utan krokar där man själv får hänga av sig ytterkläderna, jättebra om man vill att nått jävla fyllo ska sno ens jacka i fyllan och villan..


Det här är inget ni behöver hålla med om, det här är bara mina tankar och åsikter..



Nu ska jag lägga mig i soffan, se på tv och vänta på min älskling som kommer på någon timma !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0