har ni hört ? Johan har blivit rånad av en hora :)

Ja då var man hemkommen från en väldigt trevlig kväll ute vid elden fastän det regnade och åskade ett tag..
Har ännu en gång fått bevisat hur fort saker och ting sprids i denna by, vi skulle vara ca 6st och grilla i selholmen, helt plöstligt var halva kommunen och halva skåne där, men det var trevligt ändå..
fastän man fick dras med en halvturk som snor cyklar och klättrar i träd ;) haha

nåja, nu ska jag äta en kvällsmacka, har hört att det är bra att äta den här tiden på dygnet.


Kommentarer
Häxan

Halva Skåne??



Tja hela var då it där.... för då har nån gett mig nåt så jag missat hela kvällen...

Men dåååå

Jag vill å vara med!



/ Kramen

2010-05-16 @ 11:51:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0