Full dag

Ja mina vänner, idag har det varit fullt upp började dagen med att nästan försova mig för att jag slår av telefon i sömnen, men hann till jobbet, jobbade och sprang från jobbet till skolan, efter skolan blev det direkt till jobbet och sju slutade jag..
Då blev det att fara ut med den lurivga som varit ensam sedan tre då andreas for på jobbet för att jobba natt, sen hälsade vi på mormor och morfar, som vanligt blev Baltazar bortskämd där :)

& idag på jobbet så fick jag göra mjukglass, eller inte göra utan sätt i bägare, våfflor och strutar, jag har alltid tyckt att det ser roligt och enkelt ut, tjii fick jag! det var inte det minsta roligt, inte heller enkelt. Glassen ansåg att den inte skulle sitta kvar på struten och helst ligga i strösselbehållaren och jag höll på som en tok med att försöka få glassarna att se ganska bra ut, jag menar dom ska ju inte behöva skämmas för att man inte ens kan sätta en glass rakt i en strut !

Nu ska jag ta tag i mitt sjukt roligt religionprov som ska lämnas in imorgon !
japp, jag är tjejen som gör läxorna i tid...

Sen ska jag spela BC2, det är jag helt klart värd efter denna dag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0