ett helt år

Japp då var det söndag, vi har varit och hälsat på Linda&David och spela spel och nu är jag hemma, ska göra klart lite skoluppgifter och träna på mitt prov som kommer på tisdag, sen har jag lycktas tappa bort mitt hemprov så nu måste jag be om ett nytt, tur man har bra ordning här hemma..

Hur som helst, idag har det inte hänt mycke alls, vi var förbi hos mamma en svängom..

& det har jag nog glömt att berätta, men ni har säkert förstått det men iallafall så kom Andreas hem i torsdags, gissa om jag var farligt glad :)
Det blev så att utbildningen blev kortare och dom skulle få börja jobba här upp till veckan, jäkla bra!


& idag är det ett år sedan jag och andreas åt mjukglassen där utanför turklövern :)
Fattar ni att igår var det ett helt år sedan jag träffade honom första gången, så med andra ord har det hunnit hända mycke på ett år, nu lever vi lyckligt i våran lägenhet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0