dåligt med uppdatering

Jag vet att det har varit lite dåligt med uppdatering i veckan, jag har haft så många andra saker att göra, hela veckan har varit fullspäckad.

Igår fyllde yngsta lillasyster hela sju år, känns att man börjar bli gammal :) Vi var där hela kvällen, mycke trevligt och Andreas fick köra finbilen, så nu har mamma och Lennart smitta ner honom så han också vill ha en..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det är så himla fint väder ute så jag tänkte ta med mig mitt lurivga hjärta Baltazar och fara till stugan, då kan han bada och jag kan sitta i solen, bara trist att man inte får sola än för tatueringen inte har läkt, men det kommer väl det med..

Här hemma är det strålande sol, vilket det har varit hela veckan, det där regnet som vädret lovade har jag inte sett skymten av faktiskt, men däremot är det vatten hära ändå, nu har dom tydligen gått ut med en klass2 varning i lilla skitälvsbyn ang. översvämmning, så vi får väl se, min lägenhet står iallafall tryckt till :)

Sen hade jag och Andreas tänkt fara nånstnas i sverige och göra nånting om en och en halv vecka, men  vi kommer inte på vad man egentligen skulle ha gjort och vart man skulle ha farit, har ni några förslag ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0