Badbilder

Så var det fredagkväll, vi har varit och grillat hos Emelie&Per och nu är vi hemma, jag ska gå och slå på en film och somna så jag orkar upp och jobba imorgon, blev nämligen jobb på förmiddagen så det är bäst man är utvilad så man orkar upp :) efter jobbet åker vi till piteå för att spela minigolf och umgås med lite folk, inte helt fel!

Men nu ska jag natta kudden !

här är några bilder från idag när jag och Baltazar var i stugan


här åker Baltazar båt för första gången i sitt liv, fast han var väldigt intresserad av årorna så det var nära att han trilla i .



Kommentarer
A

en jätte fin hund :)

2010-05-26 @ 08:54:10
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0