alla epor kör så fort :P

Ja då var det onsdagkväll, kom hem från jobbet för ungefär en halvtimma sedan, har jobbat från 13-21.30 idag, kändes bra med några timmar och det var ganska längesen jag jobbade åt hemtjänsten så det var trevligt, men varmt !


Angående filmen vi såg igår, jäkla dålig enligt mig, andreas tyckte inte heller den var så bra men han tjuirades med att vi skulle se den klart, efter en halvtimma ville jag slå av men nej, vi såg hela filmen och ja kommer aldrig se den igen..

Nu tänker jag inte göra nånting, skulle borda plugga men jag orkar inte för tillfället, tror jag ska ta en bok och sätta mig på balkongen ett slag, se ut över älvsbyn och fundera varför alla epor kör så fort .


Kommentarer
Malin

Säker på att det är EPOR och inte vanliga bilar som tycker det är fränt med EPAskyllt?

2010-05-20 @ 22:20:54
URL: http://yodah.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0