tyst eller jag bajsar ner mig !

Har varit hos mamma, Emil och Jens, jag skrev på FB att jag var hungrig, såklart ringer världens bästa mamma och frågar om vi ska beställa familjepizze, sagt och gjort.. Jag och Baltazar åkte upp dit, åt pizza, spelade yatzy och skrattade så jag höll på börja gråta.. Jag minns inte sist jag skrattade så fruktansvärt mycke.
"men sluta, jag bajsar ner mig!"
Haha ja jag älskar mina familjer, det är då ett som är säkert :)

Nu ska jag fortsätta plocka ihop här hemma, ska väl snart hämta min sambo som säkert är mer än tillräckligt rund under fötterna.. Han är snart 30 men ibland  funderar jag starkt om det inte var 13, men jag älskar honom ändå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0