Skor till ett helt fotbollslag

Är det nånting jag älskar och bara köper mer och mer fastän jag inte behöver så är det Smycken, Skor & handväskor.
Sist jag räknade hade jag mer än 20 handväskor och hur ofta tror ni jag använder alla ?
Just nu har jag 11 par skor, hur ofta tror ni jag använder alla ?
Och smycken, det är helt sjukt hur mycke armband, halsband, örhängen och ringar jag har..
Men det är så roligt att ha, så man kan variera sig :)

Nu har jag faktiskt funderat på att köpa mig lite nya skor, enda problemet är att det finns ungefär sjutusenfemhundratrettiosju par skor jag vill ha, hur gör man då ? börjar spela hästar kanske..
Jag önskar jag var lite kortare (är 174cm nu) eller Andreas lite längre, så man hade kunnat köpa skitsnygga klackar:) Om jag har klackar nu blir jag genast mycke längre än A, det kan ju bero på att han är bara två cm längre än mig..

Såklart hittade jag en massa fula/udda skor när jag letade efter mitt drömpar och jag kan inte låta bli att dela med mig av några.

Så är ni sugen på fula skor, får ni bra tips här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0