manliga gynekologer

Just det ja, jag glömde ju bort att berätta om gårdagen på sjukhuset..
det var ingenting nytt, dom kom inte fram nått vidare svar eller nån förklaring, gjorde UL och alltihopa men ingenting nytt, vilket innebär att johanna fick gå hem, med rådet i bakfickan att ta en värktablett..

& jag måste bara få fråga, är det bara jag som har lite problem med manliga gynekologer ?!
jag vet inte men jag har helst en kvinna, helt klart och trivs inte alls med en man som gynekolog, kanske detta för att jag är en kvinna själv och tycker det är nog jobbigt att gå till gyn överhuvudtaget, att den kille i 30års åldern ska vara mina `läkare` gör verkligen inte saken bättre..





Sen...
A har tänkt beställa internet hem hit till lägenhet för just nu har jag ju bara mobilt internet, vilket jag klarar mig fint med men inte han tydligen ;)
Så han ringde telia igår, dom säger att dom inte kan hjälpa oss när vi inte vet vem som hade hemtelefon innan oss, skojar dom eller ?! hur fan ska vi veta vem som hade det senast, det är inte så vanligt att folk i en liten lägenhet skaffar hemtelefon..
ska vi vara tvungen att forksa tio år tillbaka i tden eller för att få intener ? jävla tjorv hela tiden och jag är så fruktansvärt less Telia för dom lyckas aldrig göra nånting rätt !



Kommentarer
Häxan... ditt allt i livet

Fråga Mamma hon vet allt... alltså extramamma.



http://www.doktorerna-hassler.se/



Birgit e it purfärsk men hon e helt underbar!

Man kan helt klart slappna av i hennes närvaro



Byt ut klåparna på cykelverkstan 2 i Piteå OMG!!

2010-03-11 @ 14:25:57
Johanna ♥

Jag har för det mesta haft manlig och aldrig ens tänkt på det : ) Men det är ju olika för alla!

2010-03-11 @ 17:37:25
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0