läxor, inte lite men mycket..

Ja mina vänner, då var det torsdag och jag kom just hem från skolan..
Nu har jag helg, från skolan iallafall, har massor massor massor med läxa som jag verkligen måste göra så då var den här helgen bokad, lördag blir det kanske piteå annars blir det att vara hemma och plugga, har inte mycke till val..
Har tre eller fyra prov till veckan, en inlämningsuppgift som ska vara inne IDAG ?! tre inlämningsuppgifter som ska in till veckan, så ja det var min helg ..

Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite på magtarmkanalen och läkemedelslära och läkemedelsräkning, sen blir det att göra mat så att karln har mat på bordet när han kommer hem från jobbet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0