Erat problem, inte mitt !

Halloj!

Ja och så var det kväll, ska väl gå och sova med min älskade sambo som just gick emot sängen..

Imorgon står det skola på schemat, heeeela långa dagen, känns fruktansvärt drygt men snart är det påsklov :)
Sen har jag och Mlii bokat in en shoppningtur nästa vecka, bara jag och hon, det kommer bli awesome !

Har bara en fråga kvar på mitt hemprov sen är det klart, känns jäkla skönt.. Då blir det att börja plugga till provet i medicinsk grund som är på måndag.

Vissa klagar på att jag bara pluggar hela tiden, det får stå för dom och förstår inte folk att det är viktigt för mig att få bra betyg så är det deras problem och inte mitt! jag vill verkligen gå ut med bra betyg och medans jag försöker få bra betyg finns det andra saker att göra, som att städa, tvätta, jobba, träffa sina familjer och en hund som behöver tid och kärlek.. Men endel människor har bara svårt att acceptera det.
som sagt, deras problem och inte mitt om dom inte förstår..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0