middag?

Den här förkylningen gör mig galen!

Nu inväntar jag min karl som borde komma hem på typ två timmar, då blir det att göra middag, vad man skulle ha ätit är en annan fråga. Min fantasi är inte direkt på topp om jag så säger.

Nåja, nu nässpray och alvedon, sen middag

Sen, är det nånting jag inte tål så är det människor som alltid ska göra samma sak som det jag själv gör.. Det spelar ingen roll vad det än är, köper jag en sak så har dom samma sak inom bara några dagar, färgar jag håret har dom samma hårfärg inom en månad, tycker jag nånting tycker dom samma sak, sätter jag i löshår sätter dom i löshår, det spelar absolut ingen roll vad jag gör, det ska fan i mig bara härmas hela tiden..
Och det spelar ingen roll för mig om någon annan färgar håret samma färg som mig, men när det går så långt att det inte spelar någon roll vad jag gör, så gör den samma sak, så blir jag fan irriterad, kom på nått eget nångång !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0